I'm Sorry

      

förlåt förlåt förlåt att jag inte har skrivit någon under helgen. jag har inte haft någon tillgång till internet. det är min anledning :)

men det har vart en jättemysig helg med pizza, film, sol, glass och min underbara pojkvän <3 vi var ut i fredags och hade kul. jag var nog den som hade mest kul av oss som gick ut. jag var nog den som alcoholen tog bäst på :P haha och det fick jag känna på dagen efter.

jag har världens värk i mina ben och jag har ingen aning vad jag har gjort. jag kan ju inte ens böja mig ner för att knyta skorna. skjukt.

imorgon ska jag och kiffe åka till Sundsvall. shoppa shoppa shoppa :)

förästen så har jag vunnit en söt klänning på tradera. sjukt fin. men jag har inga bilder på den just nu. imorn kväll är jag tillbaka till min dator så då får ni se en massa.

nu hade jag tänkt mig att kolla på någon film, jag verkligen längtar efter att få burra ner mig i mitt täcke.

kram!!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0