på ledig tid


image3
Foto: Chloë Sevigny i Harper's Bazaar

handlat hem mjölk, vindruvor, yoghurt och bröd. tvättat vit och grå-svart  i tvättstugan och hunnit till banken. solat, sytt in mina byxor, ätit glass, vädrat sängkläderna, ätit toast, promenerat med hundarna, klippt-sytt och tryckt på tröjan jag köpte igår på H&M för 49kr på herr. jag måste då säga att den vart ganska så lyckad.
nu sitter jag och dricker te och funderar starkt på att ducha och tvätta håret. efter allt damm som finns nu efter gruset så står håret av sig själv och luktar som en sandstrand.
jag skulle nästan göra vad som helst för ett badkar just nu. vi har ett men det står ute på logen.. upp-och-ner....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0