sandslott med huvudet

image8
bild: Dan Martensen

jag har sand i hårbotten och mellan tårna.
jobbar idag från 7-18 på skolan, och det märks verkligen att våren är här.. sandkrig!
fan, jag har sand nästan överallt. jag måste duscha.
jag snackade nyss med kiffe och båda han och jag vill festa i helgen, är det någon som ska på något kul?

jo, vad ska ni göra på valborg? jag sitter ensam och vet inte alls vad jag ska ta mig till. jag vill inte heller bara vara hemma med familjen. vill träffa folk.

på tal om något helt annat så har jag blivit helt såld på längklänningar. sjukt. vill ha!
man kan långklänning till en vardag som till fest tillsammans med skinnjacka gladiator sandaler. så snyggt.
jag måste hitta det perfekta tunna sommartygen och sy mig en lååång sommarklänning för jag hittar ingen någonstanns som jag vill ha. alla andra har men inte jag.

ikväll- duscha, tvätta och grey's anatomy 21.00

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0