Morning Angels

Imorse ringde Chalotta och sa att jag inte behövde kommer till jobbet förän 10. yay Sovmorgon!!!
Så nu sitter jag och äter rostat bröd och dricker nypressad juice.
Jag vet inte vad jag har i huvudet eller vad som gör  mig så stressad som jag är men jag sover inte bra på nätterna länge. Inatt så hade jag en mardrömm. Jag var lite äldre och hade gift mig. Men han vart sjuk och "dog" så det begravde honom. Någradagar senare så gick jag till graven och grävde upp honom. när jag lyfte upp han så rann bloden längs hans kropp och det visade sig att han inte var död när han begravdes.
Drömmer fortsatte och blev bara vidrigare och konstigare. Vad fan kan allt betyda? Det absolut värsta är att mina drömma fastnar i huvudet och försvinner sällan.

Nu ska jag klä på mig och vandra till jobbet. Slutar inte förän kl18 så vi får se hur pigg jag är när jag kommer hem igen.
Det var meningen att jag skulle ut och springa ikväll men jag vet inte om jag orkar.
Hoppas att ni mår bra!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0