Pink

Jag är hemma och städar mitt rum vilket verkligen behövs. Dessutom så passade jag på att städa väskan oxå. vilket jag inte skulle ha gjort. Jag hittade en massa kvitton från juli tills nu. WoW girl! Shit vad jag har gjort av med en massa pangar! det vill sägfa upp mot 5200kronor på en månad. SJUKT!
Haha
men jag får väl bita mig i fingret och hålla igen plånboken lite nu. Om jag någonsin ska komma upp till Åre och skaffa mig ett boende. ^^
Btw så var jag in till stan och satte in mina skattepengar på kontot. Passade jag på att vandra lite i stan. Var in på H&M och hittade ett par söta trosor. Rosa ^^. Gick in på gallerix och köpte mig en kalernder, guess what. Den var rosa den oxå :)

Till bussresan hem (varför går det inte tåg till Bergsjö?!!) köpte jag migen fanta, lite choklad och Vecko Revyns "Lilla rosa"
För er som inte läst den, Do it. Men se till att ni har er älskling hemma efteråt. ^^

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0