titta vem som är tillbaka

Long time no seen, väldigt länge sedan.
Som jag kanske berättade så skulle jag åka till stockholm. Nu är jag hemma och jag längtar redan tillbaka. Jag har haft sjukt kul och gjort av med sjukt mycket pengar.
I måndags så åka jag in till t-centralen och träffade Isabel. För er som är lite smått nyfikna på vem hon är så, she's the girl next door. haha. Vi bodde i samma trapphus i Väsby. Vi har känt varandra sen vi var pyttesmå. Det är sjukt kul att vi fortfarande håller kontakten. Saknar henne redan.
Bruden har en egen blogg som jag tycker ni ska checka. http://isabellatomaa.blogg.se/


Iaf så gick vi förbi slottet där min man skulle stå högvakt. Det var hur coolt som helst att se. Fan vad snygg karl är i uniform!
 
Därefter gick vi och shoppade (en massa) och hade det allmänt mysigt.
Tisdag så åkte jag till mitt kära Väsby. Hälsade på min gamla dagmamma bla. Shoppade lite mer i Väsby centrum. Träffade Isa, käkade pizza och chillade hemma hos henne. Mys! Vi kollade på tv oxh låg och snackade typ hela natten.
Onsadag, träffade Matilda och tog en fika. Sedan gick vi vidare och mötte Ida <3
  
Senare på kvällen mötte jag min man och Marcus (lumpenpolare) vid t-centralen för att ta en öl och fira helgen. Därefter drog Kiffe och jag hem till Lidingö för att sova och att mysa ^^
Tidigt morgonen därpå ringde väckarklockan 4.50. dax att packa och äta frukost. 6.00 var det dax att vara på stationen för att åka vidare mot Hudiksvall.

Stockholm in my heart

Kommentarer
Postat av: Isa

Sötnos!

2008-08-12 @ 12:41:56
URL: http://isabellatomaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0