babes inlove

POJKVÄNNEN/FLICKVÄNNEN

1. Hur lång tid gick det innan första kyssen?
Svar: Första kvällen eller ska jag säga första sekunderna. :)

2. Vem tog initiativet till första kyssen?
Svar: Det gjorde vi tillsammans. Vi såg varandra och kysstes.

3. Hur lång tid gick det innan ni sov tillsammans?
Svar: En vecka, samma dag vi vart ihop.

4. Vem sa /jag älskar dig/ först?
Svar: Det var han :) Men inte ens en halv sekund senare kom jag med samma ord. <3

5. Hur ofta säger ni /jag älskar dig/?
Svar: Ganska så ofta. När det känns rätt.

6. Har du ljugit för din respektive?

Svar: Nej det har jag inte. Är usel på att ljuga.

7. Senaste sms:et du fick av din respektive?
Svar: godnatt, älskar dig babe

8. Ditt svar?
Svar: natti babe, älskar dig! * otippat va ^^

Snodde listan av http://izabella.devote.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0