yesterday in the big S

Oj vilket dag det var igår. Heldag i sundsvall.
Jag var ju förbi af och ansökte till Lofsdalen och Vemdalen. Åre ska jag ansöka idag igen till. :) Åhh jag hoppas verkligen det blir bra. fan, min dröm skulle slå in om jag fick jobben. Shit vad det pirrar i magen!

Shopping vart det även :) köpte mig ett linna från Vero Moda 50kr och en vindjacka från BikBok. Happi? yes :)
Dessutom ringde Kiffe mig igår på eftermiddagen och sa att han hade en hemlighet :) Vilket var att han eventuellt kommer hem ikväll!! YAY! Hoppas hoppas!!! Jag längtar så sjukt mycket efter karl.
Idag är det torsdag och imron ska jag till synsam på synundersökning. Vilket jag vekligen gruvar mig över. ( jag hr fått sömre syn) fuck fuck fuck!
Anyways så hänger jag med anna idag. Vi gick på promenad igår kväll sen fastnade jag hemma hos henne. Jag tänkte ta en sväng på stan och sen hem och städa lite i lägenheten. Jag vill ju ha mysigt om mannen kommer hem ikväll.

Är det någon som har tips på en god middag som det inte är sådär jättedyra ingdredienser i?

Ha en bradag!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

pasta

2008-09-01 @ 14:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0