Friday and im in Narnia. There's SO much SnoW

Idag muckar bejb <3 Grattis!!!!!

Det är äntligen.... fredag och på schemat står det myskväll med the family. Godis, Idol, och kanske lite glögg eller fanta. ^^
Idag så ska jag åka in till staden. Jag ska köpa linser och mascara. Apoteket väntar på mig lika så filip och jennifer som har mina skor och en present.
Dessutom kommer pappa hem ikväll med min bärbara dator!!! Som jag har längtat efter! Btw så vet vi inte hur vi ska göra med mobilt bredband. Om vi kommer att ha det den första månaden eller inte... det ska vi diskutera ikväll. Jag själv vet att jag inte kan klara mig utan internet. Im adicted! Aja, vi får se ikväll.

Nu ska jag mejka mitt face sedan gå till bussen. Ha en bra fredag!!! xoxo

Ps, ´Grattis igen babe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0