Im SO sorry babe

Åh jag mår så sjukt dåligt över att jag har varit en dålig bloggare. Jag har haft såå sjukt mycket att göra när det gäller jobbet. Det är hur mycket turister som helst och fullt upp i backen och i uthyrningen.
Jag mår bra och lever fortfatande. Fylan tar nästan död på en. -15 grader har det varit idag och jag har stått ute heeela dagen. wohoo! Kallt är bara förordet.

Om två dagar är det nyårs afton. Vad händer för er??
Jag jobbar både på nyår och dagen efter så för mig blir det nog inte så speciellt mycket fest, men ett eller två glas vid 12 slaget är självklart.

Ihh om två dagar så får och ska jag färga håret!! YAY längtar!!
Dessutom så kommer det en massa bilder imorgon. Jag hinner inte ikväll tyvärr.
Hoppas ni mår bra och ha en mysig måndagkväll. 'Puss på er!!!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Malin

vilken färg blir det?

2008-12-29 @ 23:30:10
URL: http://malinodessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0