Lofsdalen nästa

Vi har packat bilden full, verkligen stuvat in alla saker. Och lämnat våra hem och fortsatt resan upp i skogen. Jag är verkligen super nervös!!!! Magen värker och fingrarna skakar Haha men jag hoppas på att vi kommer få en perfekt vinter med massor av snowboardåkning och skratt,

Jag kommer att sakna er enormt mycket men jag kommer ju hem om några veckor igen. Dessutom så kan ni ju  se det som en vacation från mig ^^ Haha. Ta hand om er och gosa mycket med hundarna och Nisse. Kisses <3<3



uppdatering:

Nu är vi inflyttade och upp packade. Det känns lite läskigt men eftersom vi bara vart här i några timmar. Men efter att ha hängt med våra roomates och träffat lite people som kommer att jobba med oss så känns det väldigt bra. Visst jag kommer ha hemlängtan men det känns såååå grymt skönt att jag är här med kiffe <3 Vi kommer att ha det asbra.

Man har dåliga dagar och bra dagar. Men förhoppningsvis så är det oftas bra dagar.
Iaf så är det svinkallt och en massa snö! :D

Nu ska jag och min man titta på simpsons on my beautiful labtop och sedan sova.
Sov gott!! Pussar!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj är ni gifta eller förlovade??

2008-12-08 @ 17:25:14
Postat av: alva

Hellu! ( :

Just nu fixar jag bloggdesignder för 49:- !! Men, bara till de 5 första som hör av sig!

Du får självklart välja färger å bilder å sånt själv.

Jag kommer att redigera alla bilder och formge din blogg på ett personligt och unikt sätt!

Är du intresserad?

Kommentera ett inlägg i min blogg så hör jag av mig idag (eller imorgon :P )

Kram.

2008-12-08 @ 17:30:57
URL: http://alvvs.blogg.se/
Postat av: johanna

anonym: nej inte än.. ^^

2008-12-08 @ 18:30:47
URL: http://jdore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0