Merry X-mas!!!!

GOD JUL PÅ ER!!!
Det är äntligen jul och dax för all denna goda maten, familjen och paketen. Och självklart Kalle. Har ni sett den?
Jag håller på att göra iordning mig inför middagen i medeby. Jag och kiffe har precis öppnar paketen vi fick med oss. Tack sååå himla mycket!!!! <3<3<3<3<3
Jag har bla fått mig en rosa morgonrock, sängklader <3, Rosa goggles, fleez set, mjuggarn, pennor opch skrivblock, en "rescue" låda (skitbra), en massa kammar haha tack så mycket thomas och carro!!!! och så en massa mer. Merci!!!

Nu ska jag fixa lite och sedan drar vi iväg till middagen. Jag är såå himla hungrig och längtar verkligen efter julmaten.
Jag har gjort nubberöra ( tack mamma för receptet den vart jätte god har redan smakat :P) Haha

Hoppas ni får den bästa julen någonsin.
Saknar er!!! Pussar och kramar i mängder!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0