Suprise suprise, Im ILL!

Whatz up? Jag ligger sjuk i soffan. Feber och tvärförskyld. Inte kul alls. Det som är bra är att jag är ledig idag och imorgon så då slipper jag vara sjuk på jobbet.
Jag har precis ätit lite mat. Laxpasta från felix. Mumma!
Var nyss ner till ica och köpte halstabeletter och bestälde cider till födelsedagsfesten på fredag. Nope det är inte min födelsedag utan Fridas :) Hon fyller 20 så det blir lite partyyy!!

Igår var det pizza buffe på Trapper. Askul och supergott. Vi fick äta hur mycket pizza vi ville. Dessutom var jag, kiffe, jonas och marco till Sveg igår och storhandlade hem mat. Vi köpte mat på ica för typ 1000 kr. Wow vad mat är dyrt men nu har vi så det räcker ett tag, :)

Ikväll är det sista delen av bonde söker fru vilket alla i P2 och P3 kommer att kolla på. Nu ska jag dusch!

Ps; Mamma, Kan du skicka ett mms eller något på nisse och elsa och lisa jag saknar dem sååååååå himla mycket.

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0