confessions part 2

1. snöar det ute på morgonen då jag vaknar så skuttar omkring jag resten av dagen.
2. jag älskar tecknat. futurama, simpsons, the family guy....
3. jag är kär i monki djuret!
 
4. Jag älskar nyponsoppa
5. jag är den ända personen i familjen som är blond och blåögd.
6. jag älskar halsband. långa helst. Coolish!
7. Jag har inte gått till frisören och blivit klippt på 7 år utan jag klipper mig själv
8. jag vill ha bruna ögon
9. jag sover med 7 kuddar i sängen
10. jag älskar fanta och julmust
11. jag dagdrömmer 40% av dagen :P
12. converse skor is the shit, snygga, de kommer i massa färger, sköna
13. jag får lätt blåmärken
14. jag hittar oftast t-shirts på Hm didided herr. Love it!
15. om jag är lat? Haha vad tror du.. japp oftast då.
16. jag kan springa i hörklackat
17. min dröm är att få åka i en limo. Ända sedan jag var liten har jag älskat limos. Hade en i dockvagnen ist för en docka.
18. jag L.O.V.E pizzzza! med tomater, annanas, champinjoner, bea. <3
19. jag har stor chans att få vattkoppor igen
20. jag kan inte vissla
21. jag kan inte leva utan musik
22. jag har en dålig vana att somna med mobilen under huvudkudden
23. jag drömmer om en walkin closet
24. jag duschar var annan/ tredje dag. Blir typ aldrig svettig
25. jag skulle vilja träffa Hanna beth
26. jag har aldrig varit i göteborg
27. jag är en jeansperson
28. jag älskar att bada. Helst i jacuzzi ^^ (stavning)
29. Om jag inte bodde i sverige skulle jag nog bo i Usa.
30. hmm.. jag är en tönt och älskar att svara på frågor å sånt. så fråga på om dt är något ni undrar
31. jag är lättlärd
32. jag är inte rädd för ormar
33. favorit maten är tacos, potatismos och nudlar. INTE tillsammans dock :P
34. melon är sååå gott  helst tillsammns med jordgubbar
35. jag älskar julen
36. jag nöter sönder alla låtar som är bra
37. jag tror på karma
38. när jag gick i lägstadiet gick jag i pingskyrkan
39. jag är inte kristen
40. jag älskar nudlar med chilisås/ krydda!
41. jag är besatt av solglasögon, långa halsband och färgade kammar
42. jag har kungligt ryskt blod.
43. i rummet har jag mest röda detaljer. typ som matta, kuddar, överkast, tavla, ljus mm
44. internet is the shit
45. jag har 6 hål i öronen
46. jag har haft tre hål i läppen och en i näsan men tagit bort dem.
47. jag älskar att sjunga när jag städar
48. och måste ha musik när jag lagar mat
49. jag äter inte griskött. Äckligt och hemskt!
50. karuseller och bergodalbarna är grymt kul! snacka om adernalinkick!
51. jag älskar ben & jerry glass!
52. på marknader är sockervadd ett måste
53. det godaste som finns är varm oboy <3
54. älskar att dansa
55. jag kan inte ljuga.
56. jag har inget körkort
58. otur i spel...
59. dude, jag har inget pokerface
60. jag tycker att alla som läser det här ska kommentera inlägget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0