4de advent

Det är tre dagar kvar till jul och jag bara längtar!!!!

Idag har jag varit själv i bergsliften. Jag har byglat 910 personer idag :) det har gått jättebra och självförtroendet har varit på topp :)

Jag är astrött och vill bara soooova!!  Vi ligger och kollar på Grinchen och dricker te.

Lagat mat har jag oxå :) Duktig jag är. Jag har tilloch med gjort matlådor till mig och kiffe. Och vaddå undrar ni säkert, spagetti och cornfärssås med champinjorner och lök. Så himla gott!!!

vet ni vad, det finns en grej jag skulle vilja ha, det finns i shoppen men tihi... julklapp kanske?
http://www.junkyard.se/images/product_alt/42508.jpg klicka och titta vettja :)
Dessutom skulle jag vilja ha ett par ljusrosa/bruna goggles och en svart hjälm kanske. :) Tomten ^^
haha aja, nu ska jag mysa lite. Ha en mysig söndagkväll!!
Btw så är det Heartbreak hotel ikväll kl 21. See it cuz det ska jag göra.
PUssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0