Mör som fan

tjohoo, jag har nyss kommit hem från backen, Det gick asbra att åka och jag klarade av både sittliften som btw var helt underbar att åka, och knappliften. Jag är väldigt stålt över mig själv.
Nu sitter jag hemma och har precis äitt lite mat. Det som gäller nu är chill med tv och filten. Senare ikväll så blir det lite party i Medeby. Det kommer inte bli så mycket eftersom en ett eller två glas vin är ok.

Jag är helt mör i kroppen efter igår. Det började på morgonen kl 9.00 då vi gick börja med att skotta av alla de 94 sofforna på sittliften. Efter det så fick vi skotta till påstigningen och vid kontollen. Därefter tog jag ochb Pelle skortern till berget och spenderade dagen där med att hänga medbringare (alltså själv liftarna) vilket verkligen tof på krafterna, 16.45 drogs det vidare till Sveg. Innebandy tunering som var askul!! Vi vann inte men vi vann när det gäller spelet tycker jag. Skadad var jag också. Stamad på tårna så jag vart allderles blodig i strumpan, stort blåmärke sen bandyboll på vaden, tränings värk i ryggen,
Haha just ja, jag glömde tala om att Pelle gav mig en pistvisning på skotern. Askul att åka skoter men fan vad ont jag har i låren, aset och armarna. Man spänner sig ju som fan. Men kul är det. Utbildningen till skoterkortet som jag ska ta börjar 27dec. LÄäängtar!

Här är lite bilder från en utav backarna som jag jobbar i.


Kommentarer
Postat av: Karin

åååh, hgud vad underbart!!! hur gör du när du åker knapplift med bräda, föresten?

2008-12-13 @ 21:29:22
URL: http://abstentious.blogspot.com
Postat av: Isa

Mysiga bilder!:)

2008-12-14 @ 17:33:29
URL: http://isabellatomaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0