Efter regn kommer sol

Jag vill börja med att säga förlåt. Jag har inte alls varit aktiv med att skriva.
Men min semester har varit helt unerbar och jag har njutit av varje dag.
Min tå är fortfarande bruten så jag haltar än. Det är tur att man har en förstående familj.
Imorgon kväll kommer Matilda hem till Hudik. Längtar efter att få träffa henne <3
Sen blir det jobb hela helgen. Från fredag till söndag.
Jo Mormor kommer på besök i helgen oxå. Hon har inte varit och hälsat på sen hon vart sjuk i cancer så jag längtar grymt mycket efter henne.

Kiffe är här och det blir mys ikväll. Film, popcorn, filtar och ljus. Men först ska jag duscha.
Hoppas ni mår bra.


Kommentarer
Postat av: anna-karolina

det verkar hur mycigt som helst! hälsa din mormor från mig! pusss

2008-07-17 @ 16:28:12
Postat av: Johanna SVARAR

det ska jag absolut göra :) är allt bra med dig?

puss

2008-07-18 @ 11:14:52
URL: http://jdore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0