God Morgon

Måndag igen. Helgen har  varit rätt så lugn. Bio i fredags. Batman, The Dark Knight. Har ni inte sett den, SE DEN.
Heath Ledger var helt fantastisk.
I lördags var det S-vall som gällde. Shopping. Jag fick med mig hem ett linne, nessisär, två bikini överdelar från H&M. En grå ziphood från BikBok. En Nikita mössa och ett halsband från Hang Loose. TVå nya solglasögon från Åhlens. Röda.
Plus lite mat, godis, alcohol och bensin till bilen.
Igår var jag, Kiffe, Johan, Rickard och Hampus till Gäddviken och åkte Wakeboard. Jag fick inte åka eftersom jag brutit tån men åka båt fick jag. och bada gjorde jag oxå. inte det varmaste vattnet precis men skönt var det.
Har ni haft en bra helg?

Nu är det dax att sticka till jobbet. Ha en bra dag!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0