Back from Greece


Im baack :)
om jag ska vara ärlig så kom jag faktiskt i tidigt tidigt igår morse från Zakynthos, Laganas.
det är skönt att vara hemma igen men saknar värmen och våra nyinskaffade vänner.
tro det eller ej så har jag faktiskt blivigt ganska så brun. det syns :) yay!!! på cupen så har jag brutit tån, börjat flagna på axeln och dränkt mobilen i alcohol.
det vart 8 dagar med sol, bad, fest^^, nya vänner, ljusblått vatten, sool, palmer och min kärlek <3
     

    
 
det är fredag och jag är helt slut. snackade med Kiffe och han var festsugen. .... jag kan bli om ni hjälper till. sofie <3
nu ska jag och min far titta på en ny mobil åt mig. dom betalar själva mobilen men jag ska betala abom.kostnaden varje månad.
jag vet redan vilken jag vill ha:)

nu ska jag äta sen åka till min man.
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0