Last day in July

Oj, God morgon. Nu vaknade jag. Det är så underbart att sova ut när man är ledig. Idag önskar jag att det händer mer än vad det kommer att göra. Det är sol och varmt ute. Alla jobbar förutom jag. Imorgon ska jag in till stan och luncha med mamma men idag har jag ingen aning vad som händer. Vad ska ni hitta på?
Just nu sitter jag ute på gräsmattan och äter melon och läser La Redoute's Höst och vinter katalog. Jag vill egentligen inte säga det men jag börjar längta liiite till hösten. (för kläderna)
På tal om Höst så måste jag tipsa er om Alexander Wangs höst kollektion. LOVE IT!
Alexander wang   Klicka på bilden!!!

Kommentarer
Postat av: Isa

Klart att jag följer med. SES BABY!!

2008-07-31 @ 14:48:09
URL: http://isabellatomaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0