a looong weekend

wow, snacka om en lång helg det har varit. Jag har jobbat 10 timmar om dagen från fredag-söndag. det har varit jättekul och jag trivs faktiskt väldigt bra.
dessvärre har jag inte träffat kiffe så mycket. i fredas kom han hem med 21.00 tåget och vi åt lite naturgodis och kollade på film. bara myste lixom. i lördags efter jobbet så bjöd han mig på middag, Bangkok kajen. shit vad gott det var. tack älskling <3
i söndags fick jag sluta lite tidigare så jag hann äta middag med honom och hans familj innan han drog igen.
nu kommer han inte hem förän til midsommar and that sucks.

just nu så blåser det storm ute. och jag måste åka in till stan. jag ska dra på banken, sola lite, träffa Frida och sedan vandra omkring och se om jag hittar några fynd.
jag är ledig hela dan så nu ska jag passa på. vad ska ni hitta på idag?

jag ska lämna in min kamera på lagning igen. ha, den funkade i två minuter sen var det samma fel igen. jobbigt.
så nu hoppas jag att jag får den lagom till studenten på fredag.

jag ska klä på mig sen måste jag sticka.
ha en bra dag snyggingar!  Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0