det kittlas i benen

Wow, jag är totalt utmattat. kan lixom inte ens stava rätt, men det skiter jag faktist i. det får vara så. kom för en stund sedan hem från jobbet. jag har jobbat hela helgen igen. det har vart kul men just nu ser jag verkligen fram till min vecka då jag bara jobbar på tisdag och är ledig resten. helt underbart. sleeep. 
där är oxå anledningen till varför jag inte bloggat under de senaste dagarna. bizzi bizzi.

I fredags var det studenten. Grattis bror!!! Grattis Frida!!!
släkten kom på bestök och vänner med familjer. massa människor kort sagt. vi drack champange, vin och cider. åt smörgåstårta och skrattade oss till magvärk. trevligt trevligt må jag säga.
I lördags så jobbade jag hela dagen och mötte sedan upp Tove, Matilda, Lina och Joel. vi åt pizza och kollade på fotbollen. och spelade lite guitarr hero.
Idag då så har jag jobbat hela dagen och nu så ska jag snart krypa under täcket och njuta att vara ledig.
Har en renbäddad säng och en ny duschad jag. jag funderar starkt på att lägga mig i sängen, kolla på film och äta lite godis. det är jag värd.

har ni haft en trevlig helg?
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0