drömmen som fastnat i huvudet

Så här tidigt som jag är uppe nu kan jag inte minnas när det var sist. jag ska snart göra iordning mig och sen äta frukost. pappa ska skjussa in mig till Bp och jag börjar 8.00 men ska vara där lite tidigare.
min hjärna har riktigt än börjat fungera men det kommer väl snart igår den oxå.
jag har blivit förskyld. damn! lagom till sommaren. vad sjutton ska jag göra för att bli frisk snabbt?

Okejokej, jag måste berätta något som är hur sjukt som helst. jag drömmde att jag och kiffe hade flyttat ihop och att jag låg sjuk i sängen. vi hade beställt pizza och skulle kolla på film.
han kommer hem med pizzorna men med min i burk.....
ni vet glassen Ben&Jerry, i sådan burk. och jag fick äta den med sorts skopa som man gröper ur saker med. helt sjukt. och det var tydligen normalt.
hela drömmen överhuvudtaget var mysko men rätt så mysig vad jag minns.

Nu när jag ska jobba hela helgen så kommer jag nog inte ha så mycket tid att blogga. det kanske ni kan förstå. men jag är snart tillbaka igen.

Ha en underbar helg och ät mycket glass.
Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0