good night sweetheart


jag gruvar mig sjukt mycket inför att städa mitt rum. uscha jobbigt värre. jag har precis duschat och när jag kommer in i rummet och ser att det gått igenom en hel rysk armé. de måste ha letat efter någon/något. det ligger saker överallt.
jag har ett litet problem, jag kan inte gå och lägga mig när det ser ut så här. om jag inte har druckit (då bryr man sig inte speciellt) men hur skulle det se ut om jag drack en flaska vin varje kväll innan jag ska sova.
inte bra. :)

jag ska bara plocka undan alla kläder sen krypa ner i sängen och sooova.
natti natti sötnosar!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack! =)

Ja, fast det är så mycket jobb att driva en butik helt själv.

men jag får väll fråga runt bland mina vänner och kanske starta något ihop.



Ja, det är klart, jag tycker detsamma om dig!



Det har blivit lite dåligt med saker att skriva om på sistonde i min blogg. men ska bättra mig. =)



Det ska jag försöka att ha.

jag önskar dig detsamma och ha en fortsatt fin vecka.



kram kram



ps. jag tycker du ska läga upp fler bilder på dig själv, är kul att se hur du ser ut och hur du klär dig.

2008-06-19 @ 11:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0