que?

jag står inför ett stort val. att stå kvar i listan på Af eller att åka utomlands och inte få betallt på 45 dagar och börja om från början med ungdoms garantin. vad sjutton ska jag göra? fast jag kommer ju jobba nästan alla helger i juli och i augusti. dessutom har jag några veckor på skolan att jobba i juli. men det är så svårt att välja.

jag var en sväng in på indiska och jag vill bara ha allt. köpte mig en grönklänning med broderi i ryggen men tyvärr var den förstor så jag ska lämna tillbaka den imorgon. jag kanske hittar något annat ist.
jag ska försöka svänga förbi min pojkväns familj för att hämta sladden till kameran så jag kan lägga in lite bilder.
att jag måste vara så puckad och glömma den.

haft en bra dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0