Rosé?

idag är det onsdag och jag är ledig resten av veckan. yay. filmen igår var helt okej. lite lång dock. men ni som är ett fan av
Mr. Jones, måste se den.

idag är det hudiksvall som gäller för mig. jag måste på banken och till systemet. är det någon som har något tips om gott rose' vin? det ska inte vara torrt och det ska smaka mycke frukt. någon?
jag har tänkt att ha det till midsommar. nu hoppas jag bara på att det blir fint väder och inget regn. vi ska ju tälta och grilla ute så... det vore ju inte det bästa om det regnade.
på fredag kommer Kiffe hem, jag har inte träffat honom på två veckor nu och det kittlas lixom i magen när jag tänker på honom.
nu ska jag dricka lite grönt te och sedan åka in till staden.
ha en bra dag snyggos!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej igen!

angående det där rosévinet.



jag testade tt vin som heter aussie som är å tetra pack.

och det finns både i vitt, rött och rosé och jag tycker att alla tre är helt okej och till bra pris.

köpte fel en gång och då blev det rosé och det var som sagt rättså gott.

=) testa det vettja

2008-06-19 @ 11:09:09
Postat av: svarat av JOHANNA

sweet, det ska jag göra. tack för tipset!!

kram!

2008-06-19 @ 18:56:50
URL: http://jdore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0