today its friday

Gårdagen vart inte precis som jag planerat. jag åkte till jobbet och fick sluta lite tidigare. Kiffe ringde och sa "nu är jag påväg hem" och han skulle inte komma förän idag. gissa om jag vart glad. Sen bjöd han med mig på ölprovning hemma hos hans farmor. Vilket slutade med att alla vart fulla men kul var det.
Imorse vaknade jag hemma hos Kiffe. Haha stackaren, han ser så söt och oskyldig ut när han är bakis :P
Nu sitter jag hemma och har duschat och packat lite kläder. 17.35 åker jag tillbaka till honom.
Kvällens planer är att bara hänga. Kolla på film, grilla och njuta av fredagkvällen. Det blir nog inget festande eftersom jag måste jobba imorn och på söndag. Kanske nåt glas vin bara. Det är ju trots allt fredag :)
 
Ha en underbar fredag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0