dagen före

Sanna- Kan du jobba idag?
Jag- javisst kan jag det.


Jag har nyss kommit hem från jobbet och är totallt slut. tjafsat med min pojkvän har jag oxå hunnit med. men jag tror att det är okej nu.
Johan ringde nyss och vi åker imorgon runt 12 tiden. något jag verkligen ser fram till. jag är som ett barn på julafton. hoppas bara vädret är på vår sida imorgon. men om man tänker tillbaka på de senaste åren så tror jag att det blivit en tradition när det gäller regn på midsommarafton. nu hoppas jag bara att jag har fel.

jag satt och funderade på bussen hem vad sjutton jag ska ha på min imorgon. vad ska ni ha?
jag funderar på jeans shortsen, vitt linne och gladiatorsandalerna. utsläppt "beach hair" och en kofta eller skinnjackan. det kan bli ganska så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0