dagen efter..

image50
bild: sienna miller

jag mår minus idag. var till sofie igår och det slutade på krogen. jag vaknade upp i morse med tungt huvud och lite lätt illamående.
vi beställde pizza och sen började jag komma tillbaka till verkligenheten.
jag var till af idag oxå. tänka sig, jag hade missat läxan, fy på mig. men eftersom jag inte var där förra gången pga jobb så förstod dom. tack för det.

jag har precis duscha och ska snart laga någon middag. men vad?
jag är ganska så sugen på kycklingsallad. hmm...

dom ringde från jobbet oxå och frågade om jag kunde jobba imorn.
svar ja.
imorgonkväll kommer kiffe hem. saknar.

jag passade på att köpa nytt schampoo och balsam när jag ändå gick på stan. Herbal Essence den blå flaskan. luktar jättegott och gör dessutom håret mjukt.
och 5par färgglada strumpor på hm för 79.90

nu ska jag göra iordning lite food och duka lite mysigt på altan.
ut och njut av eftermiddags solen nu snyggingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0