det är underbart att ha dig

image34
bild: ashlee simpson och pete

hallådär :)
nu är det söndagkväll och ännu en helg har passerat oss.
har ni haft det trevligt?
jag har haft en mysig helg med kiffe. vi har grillat, shoppat och druckit vin. han öl :)
testade nytt godis oxå :) Polly Aloha hazel& coconut
väldigt god måste jag säga. värt att testa :)

jag har gjort illa mig på högra axeln och fått en bula i huvudet. och jag har jätteont. fråga mig inte vad jag gjort för det är väldigt pinsamt. och klantigt.

imorgon blir det nog jobb tror jag. dom skulle ringa runt 07.00 om jag skulle eller inte. isf så jobbar jag 08.30- 14.30

på lördag så ska jag till tandläkaren. jag har skjutit upp tiden nu i 4månader och nu så måste jag dit.
kiffe skulle följa och vara med som stöd. önska mig lycka till.

för er som har ett par fina höga gladiator sandaler, vart får man tag i ett par? hittar dem ingestanns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0