gomorgon

image72
Foto: Edouard Plongeon / Vice magazine

gomorgon, nu sitter jag här, försöker vakna och dricker min morgon latte. 
om ca 1 timma åker jag in till stan, till bp. jag vet inte riktigt hur jag ska komma dit men det fixar sig på något sett.
inte heller vill det vara sol ute, utan det tråkiga kalla mulna vädret som gör en trött och less.
ikväll ska vi ha familjemiddag. pappa kommer hem. det var väl sådär 2-3 veckor nu jag såg honom sist. så det ska bli kul.
packa klart måste jag oxå göra. vi åker imorn halv1. 1 på förmiddagen.

shit, på tal om det så hade jag det jättesvårt att somna igår. jag var hur trött som helst men jag låg och tänkte förmycket så jag vart pigg.
saknade någon dessutom.
har ni några bra knep på vad man ska göra om man har svårt att sova.

oj, jag måste göra iordning  mig och åka. och kanske äta frukost.
ciao!

ps, önska mig lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0