jag gillar dessa kvällar

image122

idag är det onsdag. och jag har precis vaknat. om ni inte redan kanske märkt det så är jag ingen morgonperson.
jag sitter och äter frukost och och dricker kaffe, lyssnar på nirvana och läser metro.
lite senare hade jag tänkt att åka in till stan och kika lite. ikväll är det 50% på Jc för medlemmar. ska ni gå? klart ni ska. rea säger man väl aldrig nej tack till. vem vet, kanske man hittat en söt klänning eller en snygg skjorta. ett par schyssta jeansshorts.
vi kanske ses där :)
ha en bra dag!!


Kommentarer
Postat av: Märta

ja den är great :D
ja men precis, låt inpackningen sitta kvar i håret och vips så är det fint igen :)
hoppas det fungerar för ditt hår :)

2008-05-28 @ 13:42:11
URL: http://stiiletto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0