sol och kärlek

Godmorgon, eller ska jag säga godförmiddag :)
jag vaknade för kanske 1timma sedan. vi var ju ut igår och träffade lite folk. hade jättekul. men idag är det lite lugnare. väldig seg och ganska mosig i huvudet. vi ligger ute i solen och njuter av dagen. vi funderar starkt på att beställa pizza.
Idag så fyller po's bror 30 år, så det blir nog en liten fest på hölick ikväll. haha fast idag tar vi det kanske lite lugnare. man kan ha kul utan alcolhol oxå :)

Jag njuter varje sekund jag är med kiffe och tänker mysa med honom hela helgen.
mys ni oxå! ut i solen och njut av värmen och en massa glass.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan inte vara ute i solen och njuta:-( Ligger hemma med feber.. Orättvist!

2008-05-25 @ 14:19:25
URL: http://www.risto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0