sun sun sun

Jag luktar sol :)
jag har varit ute typ hela dan med mina hundar. vi hade picknick :) åt mackor och drack iskall juice. åt cashewnötter och läste reklamblad. jag orkade inte gå ner till ica och köpa någon tidning. jag har varit extrem ensam idag. har lixom suttit och snackat med mina tussiga hundar. patetiskt.
nu har iaf min familj kommit tillbaka från skolor och jobb. så jag ska väl snart göra iordning lite mat. mmm pastasallad. vad ska ni äta?

ikväll så kommer nathalie förbi en sväng. trevligt trevligt. jag har inte träffat henne sen i november.. länge sen var det iaf. och imorgon ska jag träffa min man.

btw, imorgon är det fredag, fest någon?

Kommentarer
Postat av: Anonym

naawh, ja det är ju tur att jag har dig och märta där iallafall:D hihi

2008-05-29 @ 21:39:20
URL: http://rockdollshitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0