sunny sunday

han åkte nyss med pappa ner till sthlm. shit vad jag saknar honom redan.
men han kommer hem igen på torsdag så :)
idag har det varit en massa tårta och kaffe. mors-dag. grattis mamma! vi var först hemma hos han och firade anta och sedan åkte vi hem till mig och åt middag. rätt så mysigt.

eftermiddags solen ligger på så jag har precis duschat och ligger nu ute på balkongen och njuter. jag försöker få lite färg nu till sommaren.
på tal om något helt annat så är mitt rum ett stort kaos. hur stökigt som helst. det ligger kläder överallt. kan inte förstå hur det kan bli så stökigt så fort. jag har ju inte vart hemma på hela helgen.

jag har någon söt lurvig sak brevid mig som vill ut och gå, ha en treligt kväll.
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0