thecobrasnake

image33
bild: thecobrasnake.com

jag har precis ätit tacos och druckit vin med min familj. just nu håller jag på att packa för om 1 timma åker jag hem till min pojkvän. blir nog där tills imorgon kväll sen tror jag att vi ska hem till mig. får se.
vad ska ni hitta på ikväll då?
jag tror att vi ska dra till några kompisar och bara hänga. kan bli roligt det oxå.

min nya favorit sida är thecobrasnake.com
helt underbara coola människor och bilder. love it!
men nu så måste jag packa vidare och sedan sticka till bussen.
ha en trevlig kväll snyggingar!
ciao!


Kommentarer
Postat av: mingla

Håller på med ett skolarbete om just bloggning. Tänkte bara höra ifall du får betalt för att blogga? Vore snällt om du ville svara.

2008-05-02 @ 20:09:18
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0