äntligen fredag och den efterlängtade helgen

Tjaba! Nu är jag ¨hemma igen från jobbet. Det har vart en rätt så lugn dag.dagen slutade med disney filmen Lejonkungen. Det var aslänge sedan jag såg den så det var kul.
Nu sitter jag i soffan hemma och väntar på att resten avfamiljen och carro ska komma hem. Hoppas stort på att dom har något att äta med sig. Jag är så hungrig så jag har ont i magen.

Ikvälll är det nog vin och Idol som gäller. Lina ringde förut och hon skulle bara chilla hemma.
Åhh det är sååå himla skönt med helg! Jag har verkligen längtar så jävla mycket. Det har vart en låång vecka.
Jag har köpt mig ett par nya tofflor som jag absolut inte kan slita mig ifrån. Nya Roxy tofflor. Så underbart mjuka och varma. Perfekt att ha i fjällen i vinter på mornarna och kvällarna.

Nu ska jag och mina tofflor kolla på Extreme Home Makeover.
Ciao!

Det blir nog att jag och Lina äker till sthlm på söndag eftermiddag. Blir kvar några dagar bara. Ska träffa Tove och Frida bla. Det är väldigt länge sen nu. Miss them!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0