coffee and toast

Då var det måndag och jag sitter och äter frukost med min underbara pojkvän. Om någon timme ska jag iväg till jobbet.
Helgen min var full av fester. fredag och ördag var det halloween fester hit och dit. Det är bara synd att folk inte tar halloween mer som en helg att ha kul och väga klä ut sig. Jag själv var Carolina Gynning med klänning och pälsmössa. Rätt så lyckat med sminket och rösten. Nöjd? Yes :)
Vad var ni?

Det är så underbart att snön fortfarande ligger kvar. Jag älskar snö. Hatar slask.
Det är lite kul att tänka att bejb muckar om exakt en månad idag ochatt vi drar till Lofsdalen en vecka därefter. Vi flyttar! Jag längtar lixom lite dit. Hoppas stort på att jag får komma hem till julafton iaf. Vi jobbar nog nämligen då. och dagen därpå. Lite synd men vad gör man?
Jag har lite planer på att dra ner till Sthlm innan jag flyttar. Hälsa på mina babes!

Nu ska jag dricka mitt kaffe och pussa Kiffe hejdå. Måste dra till jobbet. Ha en bra dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0