det känns

Tjenare! Nyvaken och en aning yr i huvuet. Igår var det vinkväll hos Johan. Men kul hade vi. Det var jag, kiffe, Johan och tre st magnusar. Only girl.
Därefter vart det utgång och träffade på en massa folk som jag inte sett på länge.
Jag träffade Pär som jag inte fått tag i sedan förra onsdagen. Han flyttar till Barcelona den 3 december!! Hur stort är inte det?!

Idag så ska jag och kiffe till Gävle. Han ska hämta en bil. Eller.. köpa en bil. Vi ska ner tilll centrum och gå på banken först och sedan drar vi med tåget 15.42.
OM jag nu får upp honom från sängen.

Ha en trevlig torsdag!

Bilder kommer ikväll

Kommentarer
Postat av: Isa

Sv: Visst kan jag göra det<3

2008-11-06 @ 15:56:34
URL: http://isabellatomaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0