Nu och då




Jag måste då säga även fast hon är skitsnygg nu så var lite snyggare då. Jag tycker inte att man ska behöva banta ner sig bara för att bli snygg/snyggare. De flesta killar vill inte ha en pinsmal tjej. Dom vill ha en tjej med en kropp som ser hälsosam ut och som har något att ta på. I know it för att jag gjort en undersökning. 
Jag personligen tycker att Lo var snyggare då 2007 då hon hade mer på kroppen.


Va stolt över den du är och försök inte se ut som dagen ideal med anorexia och andra ätstörningar.
Jag vet vad jag snackar om för jag har själv varit där. Och jag har aldrig mått så bra som jag gör nu när jag gick upp till min normala vikt och lite längre.

Ta hand om er tjejer! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

ähh skitsnack

2008-11-15 @ 20:11:33
Postat av: Johanna SVARAR

svar: Vaddå skitsnack?

2008-11-15 @ 21:21:06
URL: http://jdore.blogg.se/
Postat av: Isa

Mulligt är gulligt!

2008-11-16 @ 16:56:27
URL: http://isabellatomaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0