saturday

Ojdå, hur hamnade jag här? Jag sitter i ett hörn i kiffes rum inträngd bland kartonger och resväskor. Jag måste skaffa mig ett par vingar om jag ska komma härifrån. Eller leka höjdhoppare. Det går det oxå.
Iaf så har jag sovit några fler timmar än igår. Känns så sjukt bra med helg. En bra helg kommer det vara. Idag är det rummet som gäller men snart drar vi ner till centrum och ska fixa ett par saker. Jag måste till optikern och skaffa linsvätska och ögodroppar. Shhhhh ..Jag sov med linserna inatt fast det är farligt för mina ögon. Men vad ska jag göra när man bara somnar :P
Och imorgon: Sundsvall. Jag ska äntligen köpa min en bärbar dator och jag, kiffe ska skaffa mobilt bredband. Vi måste ju ha internet i Lofsdalen.

Vad ska ni göra i helgen då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0