bekännelser

1. Jag är kär
2. jag älskarchoklad.
3. Jag är mogontrött och oftast vaken på nätterna
4. jag är hälften same och hälften stockholmare (men född och uppvuxen i Väsby)
5. jag är väldigt känslig när det gäller mina nära och kära.
6. jag älskar snö
7. jag fryser alltid efter maten
8. jag är väldigt öppen.
9. jag är besatt av solglasögon och stora t-shirts
10. sova är bland det bästa som finns.
11. jag dagdrömmer mycket.
12. jag älskar att dansa
13. jag åker snowboard
14. jag är beroende av socker och snus
15. jag älskar roadtrips
16. jag kan springa i hörklackat
17. shoppa är bland det bästa jag vet
18. jag har ett veckoberoende av ghost whisperer, The hills, gossipgirl och one three hill
19. jag har besegrat en dödlig sjukdom
20. jag har världens pms en gång i månaden
21. jag kan inte leva utan musik
22. jag har en dålig vana att somna med mobilen under huvudkudden
23. jag hemligt kär i mössor
24. jag är väldigt social av mig.
25. jag hatar nytvättat hår
26. jag tycker att cheezballz är underskattat
27. jag beundrar VERKLIGEN dom som vågar vara sig själva.
28. jag älskar att bada och att duscha
29. jag äger 42 halsdukar
30. min dröm är att bli miljonär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0