onsdag, dagen som är i mitten av veckan?

Imorse vaknade jag upp av att jag vart utknuffad ur min egen säng. Av en hårig tuss. Elsa. Snacka om att hon bredde ut sig. Aja Lina sov över och vi låg typ hela natten och kollade på SATC och åt nudlar.
Det har blivit en stor favorit. Nudlar med kycklingkrydda och chilisås. MUMMA!

Jag kom typ precis från jobbet. Wow, 1.5 timme. :) Mina kära bröder har städat huset idag och slängt in allt som är mitt i rummet. Snällt...
Pär ringde mig när jag var på jobbet och frågade om jag ville ut ikväll. Det vill jag gärna men jag jobbar imorgon. Typ hela dagen. Och imorgonkväll ska alla ha adjöfest åt honom eftersom han flyttar på söndag till Barcelona. That fuckface! Vill följa!!! Och jag som börjar 6.45 på fredag! Fuck fuck fuck!! Men vi ska försöka klämma in något på fredagkväll eller lördag för att vi ska hinna hitta på något.

Nu ska jag mysa med ninisen och kolla på that 70's show.  See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0