tuesday var det idag va?

Helu dudes and dudettes! Så snart bär det av in till staden. Suprise suprise så har det snöat inatt så jag måste leta fram liiite varmare skor. Bussen drar 12.10 så jag har ungefär 35 minuter på mig.
Som jag berättade igår så ska jag och  Lina sola och sedan vandra omkring i butiker. Fixa lite inför säsongen. Make-up, underställ, fleezjacka, gortexskor och linser. Bland annat :P Ni får se sen.
Kan inte fatta att hon sticker redan på lördag. Och jag kan inte fatta att jag har typ en vecka kvar hemma. Ofattbart. Elsa kom in till mig imorse och bara ville gosa. Det är ungefär som att hon känner av att det är något på gång. Likadant Ninisen. Han är också extremt gosig av sig.
Btw så kom jag på. Jag har en vecka att fixa julklappar. GAH! vad sjutton ska jag hitta på? Tips någon? 

Pappa:
Mamma:
Bror 1:
Bror 2:
Pojkvän:
Brors flickvän:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0