back home again

Så var man hemma igen. Det har varit skitkul de senaste dagarna. Synd bara att vi inte var kvar längre.
Mamma frågade mig nyss, "Har du köpt något? Titta mig i ögonen och säg om att du inte köpt mer kläder..."
Haha, nej jag har inte köpt några kläder.. X i taket... det vill säga om inte en sjal räknas som klädersplagg?
Köpt mig en cool Analog sjal.

Dessutom har jag även investerat mig schampoo och balsam, en deo från nivea och en himlans massa klistermärken från bl.a Butron, Analog och Nitro. Jag orkar inte lägga upp bilder nu så jag göra det senare ikväll (om jag inte somnar) eller efter jobbet imorn.

Jag är trött som ett as och vill ínget annat än duscha och sova. Imorgon ska jag jobba som lärare så det är ett måste att vara pigg. 8-14.15

Ska nu äta middag med mamma och nicklas.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0