Pixs Stockholm

 this was me, then.
 och this was Lina. Hon packar.
    
tove och matilda, alltid lika söta på bild. <3 jag och Lina var till Lidingö för att hälsa på min faster och kusiner. fika fick vi.
På bilden sitter ni min faster Bim. (B-M)

 Bye bye stckholm, nu ses vi inte på ett tag.
 Jag och lina satt och roade oss i fönsterna. Skitkul hade vi. Sockerkick 2000 kallas det för.
 tills vi somnade.
Jag hade en hel del kort på mig och min nya klänning men dom är borta. vet inte alls vart dom har tagit vägen. helt borta ur kameran. Damn. Men men jag får ta nya. Jag avslutar detta med finaste fortet på lina.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha tack för den du! Snyggast kort ever! :P Hoppas det gick bra på skolan idag! Vi kan ju höras lite imorn. Antar att du kommer va upptagen på kvällen :P men vi kan ju höras!

pusskram -lina

2008-11-20 @ 23:02:55
Postat av: johanna

sv: HAhahaha det är klart! Kortet var ju asbra. Ja det gick bra att jobba. Det gick bättre än vad jag hade förväntat mig.

Ja absolut. Ringer dig när jag städat klart! Pusss

2008-11-21 @ 11:04:48
URL: http://jdore.blogg.se/
Postat av: Anonym

va söt du blev på bilderna:)

2008-11-21 @ 15:39:55
Postat av: johanna svarar

anonmy: tack ska du ha!! :)

2008-11-21 @ 17:44:24
URL: http://jdore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0