Säg hej till helgen

TJaaBa! Läget med er? Jag har precis kommit hem från work. Började 6.45 imorse. Tror ni att det var svårt  att kliva upp? Yes indeed it was! Men nu så är det äntligen HELG!! Vad ska ni göra för kul i helgen? För mig blir det att hjälpa till med att flytta ut kiffes rum. Allt ska packas ihop och rummet ska tömmas. Sedan på söndag så blir det sundsvall. Där ska shoppas en bärbar dator bland annat.

Anyways, Jag har gjort mig en ny myspace. Klicka här och kika! Säg vad nu tycker!

And pleez.. Komentera mera!!

Kommentarer
Postat av: karin

haha, känns som at jag bara kommenterar samma saker hela tiden... vad är det för bärbar dator du ska köpa?

2008-11-28 @ 15:10:40
URL: http://abstentious.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0