MOnday

Godmorgon!
Efter en helt underbar helg i fjällen så är jag helt slut. Sovit tills nu
.
Iaf så vet  jag inte än om jag fått jobbet eller inte. Svaret får jag senast fredag. Ihh!!! Det pirrar i magen på mig hela tiden. Det är det enda jag går och tänker på just nu.
Jag kommer gå under om jag inte får jobbet. Vad jag vill göra nu i ett halv år är att vara uppe i fjällen, jobba, träffa folk och ha det kul.
Så snälla, håll tummarna, tårna, be för att jag och bejb får jobben!


Idag är det för övrigt chill som gäller. Jag ska snart dammsuga lite sen dra in till stan och hänga med Lina.
Vi har inga direkta planer vad vi ska hitta på så vi får se.
Vad ska ni göra denna måndag?
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0