nervöst? oh ja

Jag är så sjukt nervös just nu. Ni ska se mig. Dessutom känns det som jag har jättemycket att göra men kan inte få något gjort för att jag är så förvirrad. Jag behöver min någon här just nu så jag kan få en kram. Bejb kommer inte förän om en timme och jag skulle egentligen villa springa till systemet nu så jag slipper det sen. Men det är ju typ snöstorm. Mamma påminde mig nyss på att köpa en ros och ta med mig så det blir en runda i byn. blomsteraffären och sedan systemet.
vi ses!


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför e du nervös?

2008-10-31 @ 18:22:05
Postat av: johanna svarar

Anonym: Jag skulle på begravning och var lite nervös för att jag inte skulle vara så stark som jag ville vara. Men Allt gick bra.

2008-11-01 @ 14:51:02
URL: http://jdore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0