sammanlagt

Oj, nu var det ett tag sen jag skrev. Mycket har hänt.
Vi var ut i onsdags och bejb fick fira mig. Lina var med. Vi träffade ganska så mycket folk och hade skitkul hela kvällen.
Dagen därpå var det jobb som gällde. Haha lite jobbigt att arbeta bakis men men vad gör man inte. Bejb kom även hem till mig på eftermiddagen. Vi käkade pizza och myst framför tvn.
Igår var det fest. Lina, Jag, Pär, Erik, Johan och Johanna. Jävligt kul måate jag då säga. Haha aldrig sett Lina så full som igår. tyvärr dog kameran så det vart typ 2 bilder. Dock har jag inte kameran. Den har Lina.
Idag, nu och en halvtimme går bussen mot jobbet. Jag ska jobba 12-18,30. .... Yay?
Det är söndag. Sol och en perfekt bakisdag.
Hur mår ni då? Lika bra som jag?

Kommentarer
Postat av: Lina (från jobb intervjun i Lofsdalen)

HEJ

Hoppas allt ät bra med dig:)

Har du fått jobbet i Lofsdalen?:)



kramar Lina

2008-10-13 @ 16:03:57
Postat av: Johanna SVARAR

hej Lina :) skönt att höra ifrån dig. Jo det är bara bra med mig. Hur är det med dig?

nej jag har inte hört något ifrån dem men jag väntar.

Har du fått jobbet??

Kramar!!

2008-10-13 @ 19:50:40
URL: http://jdore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0